maandag 22 februari 2010

Scrapblad friends for ever


Ik ben met een scrabbook bezig. Ik en Kim zijn best friends for ever, en ik dacht laat ik daar maar eens een blad van maken. Dit is het resultaat geworden. de bladen zijn uit een blok. Het zijn 3 verschillende. 1 voor het vel, de 2e en de 3e heb ik in golfjes geknipt. En dat heb ik op elkaar geplakt. En een sticker vel met stickers voor friends. ik heb met de nestabilitie van marianne design gebruikt die heb ik met de double do XL geponst. En toen ben ik met een wattestaafje met stempel inkt over de bloemetjes en de golfjes gegaan. En daarna heb ik er een lintje door heen gedaan. En ik heb met de slice bff uitgesneden.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,

    Leuk dat je een eigen blog bent begonnen. Mogen er maar veel leuke dingen erop gezet worden door je.

    Groetjes Brenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid,
    Leuk gedaan hoor dat scrapblad. Veel plezier in blogland.
    groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt leuwk x3
    ook die fotoos...

    xx pachaa

    BeantwoordenVerwijderen