zondag 28 februari 2010

Een hele fijne dag gewenst




Met dit kaartje ga ik mee doen aan Candy van Andrea. Andrea is 18 maart jarig en ga deze kaart naar haar toesturen. Leek mij wel een vrolijk kaartje om op je verjaardag te krijgen. http://andreascards.blogspot.com/2010/02/candytime.html

Dit kaartje is gemaakt van roze papier maat 13,5 x 27 met de scor-pal de lijnen gerild. Op de voor- en achtergrond heb ik Marianne Design Pretty Papers Bloc Eline's Babies nr. PB7016 gebruikt. Op de voorkant afwerkt met 3 leuke knoopjes in de vorm van hartjes en binnen in de kaart een leuke 3D bloem in verwerkt en binnen verder afgewerkt met een leuke roze strik en van Kars glittertjes aangebracht.

Ik zelf vindt de kaart leuk geworden.

Groetjes Brenda

2 opmerkingen:

  1. hoi Brenda en Astrid,
    leuk dat jullie volger van mij zijn geworden,
    ik ben even op jullie blog gaan kijken , en vind dat jullie leuke dingen maken, het varken is super leuk en jullie kaarten zijn prachtig
    daarom word ik ook volger van jullie hoor
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart hoor. Veel succes met de Candy.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen