dinsdag 21 februari 2012

Dubbele Merci Kaart

Heb een tijdje geleden een tutorial dubbele merci kaart gezien en heb deze nu eens gemaakt. Volgens mij is deze tutorial gemaakt door Janet Blaauw.

Heb aan de voorkant een lief magnoliaatje genomen en deze in gekleurd met copic's en flexmarkers. Het mutjes met liquid applique bewerkt en de sneeuwvlokjes er ook mee gedaan in het haar zitten strikjes en deze bewerkt met stickels en de randjes met Distress Inkt bewerkt.


Hier de voorkant waarop het magnoliaatje verwerkt is.


De binnen kant van de kaart. Aan beide zijde zakjes gemaakt om de merci cholaatjes erin te stoppen.


Zo lijkt het net een boekje.


Het papier wat ik gebruikt hebt is een bruine kaart als basis en van het merk docarfts papermania capsule collection de blauwe variant deze is ook in het roze te krijgen.


Bedankt voor het langskomen en voor de lieve berichtjes die jullie achter laten. Wij doen ze met veel plezier lezen.

Groetjes Brenda.

6 opmerkingen:

  1. wat ziet dat er leuk uit !
    Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heerlijk uit! Als je die lekkere kaarten ziet, vraag ik mij altijd af hoeveel Merci'tjes al "verdwenen" zijn?
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje!
    en een hele lekkere inhoud!
    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk mooi en natuurlijk erg lekker.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dit er mooi en leuk uit. En ook heel lekker:))

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi brenda leuk gedaan hoor ook heel lekker
    ik heb nu ook een blog www.kimskaarten.blogspot.com
    dus nu kan ik ook eindelijk reacties zetten bij al die leuke kaarten van jullie

    BeantwoordenVerwijderen