zaterdag 5 maart 2011

Naar de beurs van Doe@ding geweest

Ben vandaag naar de beurs van Doe@ding in het Atlas Hotel te Spijkenisse geweest.

Was gelukkig niet druk. Kon lekker op je gemak aan de diverse workshops meedoen zonder te lang te moeten wachten. Zie hier onder de drie die ik heb gedaan.

Je kon een tag maken en als je deze af had kon je een afdrukje inkleuren met distress inkt. Heel erg leuk om te maken.



Toen heb ik een kaart gemaakt met een 3D afdrukje erop. Heel leuk om te doen.


Ook kon je nog diverse kaarten maken en doosje maken en daarna bewerken.

Tevens kwam ik ook een aantal bekende tegen uit mijn woonplaats. Altijd leuk om elkaar dan weer eens te spreken.

Dit is mijn aankoop van die dag.


Groetjes Brenda

6 opmerkingen:

  1. wat een prachtige tag heb je daar gemaakt Brenda. Leuk hoor zo'n freubeldag. Ik wist het niet, anders was ik vast ook even gaan kijken.
    Een fijn weekend,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooi tag! En dan ook nog geoefend met het distressen, klinkt goed!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw wat een super mooie tag heb je gemaakt
    en wat fijn dat het niet zo druk was want
    het is fijn om overal aan mee te kunnen doen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww de tag is prachtig!! leuk dat je daar zo van alles kan maken! Veel plezier mat je nieuwe aankopen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen heb je gemaakt, wij konden niet meedoen aan de workshops hadden de kleine man van mijn nichtje bij ons, maar we hebben reuze genoten.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mn moeder kwam ook met dat briefje, maar heb die dag overgeslagen (helaas), wie weet een volgende x. Maar jullie hebben je iig vermaakt zo te lezen!! Ben ook sinds een week aan het distressen, vind het nog super moeilijk!! Maar goed, oefening baart kunst!
    Gr Marleen

    BeantwoordenVerwijderen