donderdag 27 mei 2010

Happy Birthday stoere jongens kaart







Vandaag samen een kaart gemaakt. Piet vroeg of wij een kaart konden maken voor een jongetje uit de buurt die morgen jaar is. Zo gezegd, zo gedaan.
Astrid heeft de digistempel in gekleurd met de copic stiften en ik heb de lay-out gemaakt.

De blauwe kaart heeft de afmeting van 15 x 15, wit papier 14,5 x 14,5 en het sterre papier 14 x 14. Randje gebruikt om een zebrapad te maken en daar de digistempel op geplakt. Van JustRite de stempel gebruikt van Happy Birthday met een sterretjesrand erom heen. Binnen in de kaart stempel Happy Birthday, taart en ballonnetjes gedaan. (foto van de binnen kant is helaas minder goed te zien)

Heb een digistempel gebruikt van angelique (Sliekje's digi Stamps). Hartelijk bedankt voor deze leuke digistempel.

Papier gebruikt van kruidvat. Cijfer 6 met de slice uitgesneden.
Binnen in de kaart nog wat gestempeld. Stempels komen van kruidvat.

8 opmerkingen:

  1. Wat een stoere jongens kaart, erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave jongenskaart heel leuk papier en mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een stoer jongenskaartje hebben jullie gemaakt helemaal super
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie jongenskaart en wat leuk dat je meedoet met mijn candy ik ben ook gelijk volger van jullie geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super stoer kaartje zeg!! Heb gister ook allemaal leuke (jongens) stempelafdrukjes binnen gekregen, dus ik ga deze week ook eens druk aan de gang. meisjes/vrouwen heb ik zat in huis, maar jongens/mannen vind ik zo moeilijk!! Maar super leuke kaart! groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaartje !!
    Groetjes Miranda...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje hebben jullie samen gemaakt! Blijft toch lastig een jongenskaart maar deze is super geslaagd hoor! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen